نشست عادی مجمع عمومی«انجمن دفاع از آزادی مطبوعات» صبح روز جمعه ۲۵ مهرماه ۱۳۹۳ برگزار و هفت عضو اصلی و دو بازرس جدید شورای مرکزی انجمن برگزیده شدند.

به گزارش صدای ایرانیان،  دراین نشست که با حضور ۴۰ نفراز ۷۸ عضو مجمع عمومی انجمن دفاع از آزادی مطبوعات برگزارشد آقایان محمود علیزاده طباطبایی با ۳۳ رای و رضا کفاش تهرانی ۳۱ به ترتیب بالاترین آرا را کسب کردند و خانم ها مرجان طباطبانی و بدرالسادات مفیدی و آقایان محمدجواد مظفر، مصطفی ایزدی و فواد صادقی به عنوان پنج عضو اصلی دیگر انتخاب شدند.

آقایان رحمان قلی زاده، عباس صفایی فر، غلام‌عباس ابراهیم‌بای سلامی، محمدرضا زهدی و حسین عبدالهی نیز به ترتیب در جایگاه اعضای علی البدل قرار گرفتند.
با توجه به محدویت‌های قانونی برای بیش از دوبارعضویت در شورای مرکزی انجمن، تعدادی از بنیان‌گزاران و اعضای قدیمی دراین دوره ازانتخابات نامزد نشدند و تعدادی نیز به نفع نامزدهای جوان تراز عضویت در شورای مرکزی کناره گیری کردند.
عیسی سحرخیز و پرویز شهپر نیز دراین نشست به ترتیب با ۳۶ و ۳۵ رای به عنوان بازرسان جدید انجمن برگزیده شدند.

اعضای جدید شورای مرکزی انجمن دفاع از آزادی مطبوعات در اولین نشست خود که هفته ی آینده تشکیل خواهد شد، درمورد انتخاب رئیس، نایب رئیس ، دبیر و سخنگوی جدید انجمن اقدام خواهند کرد.