امیر شکیب

صدای ایرانیان (نمایندگی مالزی)؛ پلیس مالزی از دستگیری چند خانم خارجی  در یک کلاب در خیابان پی‌رملی کوالالامپور خبر داد. به نقل از روزنامه نیواستریتس تایمز، دایره فساد، شرط‌بندی و گروه‌های مخفی پلیس مالزی شب یکشنبه به کلابی در خیابان پی‌رملی حمله کرده و موفق شدند تا گروهی از خانم‌ خارجی را که خدمات سرگرم‌کننده به مشتریان عرضه می‌کردند، دستگیر کنند.

داتوک روسلی چیک، رئیس این دایره در این خصوص گفت: زنان دستگیر شده بین 20 تا 45 ساله بوده و در زمان عملیات مشغول سرگرم کردن مشتریان این کلاب بودند. او تصریح کرد: این عملیات پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر انجام اعمال خلاف جنسی در این کلاب با مشارکت 10 افسر پلیس این دایره به همراه 51 پرسنل پلیس بوکیت امان انجام شد.

داتوک روسلی چیک افزود: در زمان حمله حدود 100 مشتری در این کلاب حضور داشتند که پس از بررسی مدارک تمامی آنها آزاد شدند.

این مقام پلیس مالزی اضافه کرد: زنانی که در جریان این عملیات دستگیر شدند به عنوان مسئول امور مشتریان (GRO) دستگیر شده و به ایستگاه پلیس دانگ ونگی منتقل شدند. به گفته او، برخی از این افراد دستگیر شده فاقد اسناد هویتی بوده و مدعی شدند که توسط قاچاقچیان برای اهداف جنسی به مالزی قاچاق شده‌اند.

به گفته روسلی چیک افراد دستگیر شده از کشورهایی همچون ویتنام، ازبکستان، ایران، فیلیپین و اندونزی بودند. بر مبنای این گزارش از تعداد دقیق زنان و دختران ایرانی خبری در دسترس نمیباشد.